دوباره برگرد

روزهای رفته تو رو یادم میاره

حس می کنم می لرزه ، دل واسه تو دوباره

کاش که دلم می فهمید ، گذشته ها گذشته

اون که دلم می خواستش ، خیلی وقته که رفته

خاطره های رفته بازم میاد به یادم

نمی تونم بگذرم از تو

آخه دل به تو دادم

شاید ببینمت تو رو دوباره

آخه کجایی ، دل دیگه طاقت نداره

وقتی رفتی من اینجا تنها موندم

از زندگی جا موندم

دوباره برگرد ...

فکر می کردی جدا شدن آسونه ؟

ببین دلم داغونه

دوباره برگردد

نگو تو برنمی گردی

بی تو تنها شدم تنها

آره هستم من به یادت

همه روزها ، همه شب ها

نگو برگشتن محاله

انتظار من خیاله

نگو قسمت من نبودی

برگرد تو بمون

عشق از چشمام بخون ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ye ashna شنبه 23 مهر 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

salam
khubi ?
soraghi nemigiri az ma dgeeeeee
barun band umad ???!!!!!!!!
shukhi kardam
chan bar umadam daneshkadatun nadidamet
delam mikhas bebinamet

سهیلا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

گاهی کمان نمیکنی و می شود
گاهی نمی شود که نمی شود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود
گاهی گدای عشقی و بخت نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود
زندگی اینههههههههههه
وبت خیلی قشنگه مثل خودت

پسر بی سایه یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://shadowless.persianblog.ir

سلام
خوبید؟
وبلاگتون خیلی زیباست
اما حس میکنم دیگه کمتر فعالیت می فرمایید
حیف نیست؟
امیدوارم بیشتر ببینم و بخونم از شما
هر موقع آپ کردید خبرم کنید
راستی اشعارتون بسیار با احساس بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد