میان عشق و زیبایی تو را من دوست می دارم

اگر دریای دل آبی است           تویی فانوس زیبایش

اگر آیینه یک دنیاست                تویی معنای دنیایش

***

تو یعنی یک شقایق را           به یک پروانه بخشیدن

تو یعنی از سحر تا شب           به زیبایی درخشیدن

***

تو یعنی یک کبوتر را                 ز تنهایی رها کردن

خدای آسمان ها را                 به آرامی صدا کردن

***

تو یعنی چتری از احساس             برای قلب بارانی

تو یعنی در زمستان ها               به فکر پونه افتادن

***

اگر یک آسمان دل را             به قصد عشق بردارم

میان عشق و زیبایی         تو را من دوست می دارم.


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام عزیزم . مرسی از شعر خیلی خیلی قشنگت .
آهنگ وبلاگتم که هنوز غمگینه ! ولی اشکال نداره چون خیلی آهنگ خوبیه ، خاطره انگیزه ...
همیشه بهت سر میزنم آ !

سلام عزیزدلم
ممنون که سر میزنی
خوشحال میشم نظرت می بینم.

به چشمانه مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را
تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم
به پاکی چشمانت قسم که تا ابد...
.....دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد