بوسه

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب ، لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من ، با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر می دارد این شرم از میان

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است

بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دولب
بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام مهندس
چه میکنی عزیزم؟؟
وبتو به روز نمیکنی وقتی هم به روز میکنی آدمو غافلگیر میکنی
چشمم روشنٰ!!!
حالا ما متاهلا هیچی حداقل به فکر مجردا باش
شعرت خیلی خیلی قشنگه

مرسی فدات شم

[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام به قول بعضیا مهندس !!!
خطرناک شدی جدیدا ! غافلگیر می کنی بچه ها رو !
حداقل قبلش یه مقدمه چینی ای چیزی ! یه دفعه : بوسه یعنی وصل شیرین دو لب !!!!
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
خیلی خوب بود
ولی دیر به دیر آپدیت می کنی

سلام عزیییییییییییییزم.
مگه نمیدونستی خطرناک بودن مسریه
دیگه چاره ای نیس به منم سرایت کرده.
خودت که بهتر میدونی!!!

مرسی از اینکه نظر گذاشتی.
خیییییییییییییییییلی خوشحال شدم.

سعید جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام نظره قبلی رو من دادم اسم یادم رفت بنویسم !!!

منم مثل اسمت یه دفعه فراموش نکنی !!!
شوخی کردم گلم :)))))))

قاصدک سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.vosatekhial.blogfa.com

سلام
فکرکنم توی یه نگاه میشه همه چیزو بهتراز بوسه بعداز یه انتظار طولانی دید
البته اونم جای خودش

فرزانه پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

ما رو نمی بینی خوشی نه!!!
چشمم روشن
چشمم روشن
نه خوبه پیشرفتت چشم گیره
:))))
ولی شعر خیلی قشنگیه

عزیزم بدون تو که خوش نمی گذره !!!
ما اینیم دیگه !!!
مرسی گلم

علی انیسی چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

هی وای من...
خشنگ بود
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد