تقدیم به بهانه ی زندگیم

در آستانه ی روزهای سرد دی ماهم 

و بوران و برف چهره ام را خیس می کند. 

تا ماه شب چهارده راهی نیست 

و تو در راهی،  از میان شب ، به من می رسی 

و دیماه من سبزتر از هر بهاری سعید می شود . 

عاشقانه هایم برای توست ای عشق آبی دی ماه من . 

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

سلااااااااااااامممم خانومه شاعره خودم . خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعداد هاتو رو نمی کنی آ .شایدم می خوای سورپرایزم کنی
خیلی خیلی خوب بود . خیلی لذت بردم عزیزم
.
((از کران فاصلـــــــه هـــابهم رسیدیم تا نهایت بودن با هم باشیم))
.
سالگرد حادثه ی 14 دی رو بهت تبریک می گم عزیزم . ببخش نشد پیشت باشم

سلام عزیزدلم.
ای کاش پیشم بودی دل تنگت شدم
خییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم.

سهیلا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام خانوم مهندس. خوبی؟
استعدادهاتو رو نمیکردی!!!!!!!!!!!!
ی دفعه استعدادهاتو نشون میدی همین میشه دیگه که میگن پارتی داشتی

بازم دیماه شد و....
یادش بخیر چه روزایی بود!

این روز رو به هردوتون تبریک میگم و انشالله که همیشه شاد و خوشبخت باشید.

سلام عزیزم.
می خواستم همه سورپرایز بشن
مرسی عزیزم

فرزانه دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.baranitarin.blogsky.com

اینایـــــــــى که وقتى صداشونو میشنوى حالت خوب میشه


وقتى دستاشونو میگیرى حس میکنى دنیا تو دستاته...


اینایـــــــــــى که تا چند روز از حرفاى عاشقانشون ذوق میکنى


اینایــــــــــــــى که یه تار موشونو به دنیا نمیدى


اینایــــــــــــى که یه دونن و واسه نمونن و به داشتنشون افتخار میکنى


اینا باید تو زندگى آدم بمونن...


واسه ى همیشه...!!!

سلام بر مهندس گرامی
تبریکات فراوان من رو هم بپذیرید
:)
:*

مرسی گلم

اسماعیل یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://esmail368.blogfa.com/

خدایا...

همه از تو میخواهند " بدهی "

من از تو میخواهم " بگیری "

خستگی ...دلتنگی...و غصه ها را



از لحظه لحظه روزگارمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد